søndag 3. mars 2013

Lysere tider

-Og hva passer bedre enn endelig få på plass nye lamper?! Nå har vi rotet rundt i gangen i mørket i flere måneder. Jeg har lagt ned forbud mot å kjøpe pærer til den gamle lampa fordi den er så stygg. Dessuten holder den på å ramle ned, så pærene går hver gang naboen har fest. Når jeg skriver dette lurer jeg jo litt på hvorfor vi ikke allerede har tatt den ned. Jeg får den sikkert i hodet en dag.. vel fortjent!
Pendellampen på soverommet skal og byttes ut. Det samme skal lysrør med øglibøgli plastikkskjerm på kjøkkenet. Og så blir det en lampe på barnerommet som vi enda ikke har!

Nå gjenstår det bare å stålsette seg for mye høylytt drilling i gammelt betongtak -med usedvanlig mye armering.




Klassiske lamper fra IföElectric med grå porselenssokkel og matt frostet kuppel (Opus 200). De selger faktisk den samme med hvit sokkel på ikea. I tillegg venter jeg på levering av disse godbitene fra Ateljè Lyktan/Fagerhult.

 
 
 
Hilsen Ane
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar