tirsdag 14. januar 2014

Kjøkkentjeneste.. igjen



Det er mange som har et slags tak eller begrensing på julegaver. I år prøvde vi oss på å bare bruke 200 kr. pr. voksen i familien. Jeg er aldri så lite stolt for jeg klarte meg med 0 kr for gavene til mine søstre. Håper ikke dere blir alt for skuffet nå! Grunnen er jo selvsagt mitt generøse lageselv-lager som fyller uendelige skuffer og skap her hjemme.
(En gang prøvde faktisk mannen seg på å "rydde" i boden mens jeg var borte. Det var omtrent like vellykket som da jeg ommøbelerte arbeidsplassen hans og flytta dataen. Nok om det..)

Jeg hadde i alle fall alt jeg trengte for å trykke på stoff og sy kopphåndduker og store grytelapper til mine søstre til jul. Fremgangsmåten og materialene er lik som den jeg har vist her tidligere.
Og slik ble resultatet (beklager manglende dagslys..):





Hilsen Ane


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar