onsdag 17. juli 2013

Uteplassen

Det har vært stillstand på bloggen en god stund... Laptopen fikk et skikkelig kraftig virus, og dermed forsvant både bilder og lysten til å blogge. Men etter en veldig hyggelig oppfordring fra søte Lena, kjente jeg at jeg egentlig ikke ville at bloggingen bare skulle fade ut. Laptopen er desverre fortsatt i koma, derfor tester jeg nå ut blogging fra den fantastiske Asuspadden. (Ja, jeg vet det verken klinger eller ser lika bra ut som en Ipad, men hva skal en dame gjøre når teknisk avdeling i familien hater Mac&co.)
Jeg deler noen bilder fra verdens minste og mest overfylte uteplass. Her er det fantastisk deilig å sitte på mørke, varme sommerkvelder, med masse starinlys og godt selskap.
 
 

 


 
 
 
God sommer,
 
Hilsen Ane

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar